|
DeKoeDoeMoe
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: December 26, 2006, 11:21:45 » |
Citaat
|
Medions zijn idd een ramp op gebied van hotswappable items. Als ik het goed voorheb moet je AL de vijsjes losmaken voor je eraan kan en dan nog. Voorzichtig zijn dat je je wifi antenne niet afbreekt want die is vastgemaakt aan de kant waar je scherm vasthangt.
|
|
|
|
|
|
Tetrinet2 is een levensstijl geen verslaving !!!
|
|
|
|
buddha
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: December 26, 2006, 18:05:40 » |
Citaat
|
Misschien verdwenen door die antispyware te draaien. Probeer volgende eens: http://support.microsoft.com/kb/320553/nlAdios, buddha
|
|
|
|
|
|
Happiness is a journey not a destination, work like you don't need money, love like you never been hurt, and dance like no one's looking
|
|
|
|
cavecat
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: December 26, 2006, 18:13:53 » |
Citaat
|
Je kan eens kijken of ie in het BIOS nog herkend wordt. Als ie daar niet staat , zal het ding helaas dood ende begraven zijn.
|
|
|
|
|
|
 Ubuntu 8.04 x64 met Ubuntu-Studio theme Windows Vista 32b Ultimate www.florisbakker.be Nu ook het Frietlied op YouTube ! Binnenkort het Duvellied en het Gordellied
|
|
|
|
El Marco
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: December 26, 2006, 19:18:54 » |
Citaat
|
Je kan eens kijken of ie in het BIOS nog herkend wordt. Als ie daar niet staat , zal het ding helaas dood ende begraven zijn. [/quote]
Nagekeken: cd-rom drive staat vermeld. dus misschien wel in coma, maar zèker niet begraven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Marco
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: December 26, 2006, 19:36:04 » |
Citaat
|
Voor de anderen even toelichten : ik had telefonisch contact met Buddha en maakte hem toen de bedenking dat ik na het laatst branden van cd's een spywarecleaning heb gedaan. Vandaar de info van Buddha. Op vraag van Buddha vermeld ik hier wat ik dus deed : Ik volgde de stappen vermeld in : http://www.onlinehelpdesk.be/forum/index.php?topic=7.0Stappen 1 en 2 werden reeds uitgevoerd. Stap 3 was bezig maar brak af. Ik heb een strange feeling dat het probleem misschien daaruit voortvloeit ... Buddha, heb je voorstel hierboven uitgevoerd zoals beschreven. Resultaat blijft hetzelfde. Spijtig. E.M.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
buddha
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: December 27, 2006, 08:29:47 » |
Citaat
|
El Marco, Ik heb eens navraag gedaan bij Thor: Wat dat cd/dvd probleem betreft : Neen, die onderbroken ewidoscan kan zoiets niet veroorzaken, het scant enkel op malwarebestanden en houdt daar een inventaris van bij, indien afgebroken wordt er gewoon niets gewijzigd.
Indien hij in Apparaatbeheer zijn cd/dvd nog terugvindt, zou ik hem daar eens laten verwijderen, en vervolgens via de wizard "Nieuwe Hardware" herinstalleren. Indien hij niet meer terug te vinden is kan het zijn dat er iets scheelt met de detectie van het stuurprogramma. Normaal gezien laat ik dan SP2 herinstalleren, maar een kontrole van de systeembestanden (sfc /scannow) kan mss. al voldoende zijn.
Ik zou dus eerst die sfc / scannow doen. Ga naar start, uitvoeren, typ daar sfc /scannow, klik op ok. Denk dat je daarvoor ook de cd van Windows XP bij de hand moet hebben, dus dat is problematisch aangezien je probleem. Maar zou het toch eens proberen. Indien bovenstaande niet lukt, dwnl en installeer service pack 2 voor Windows XP. Edit: Misschien een gekke vraag, maar kan je nog van cd opstarten? Adios, buddha
|
|
|
|
|
|
Happiness is a journey not a destination, work like you don't need money, love like you never been hurt, and dance like no one's looking
|
|
|
|
El Marco
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: December 29, 2006, 15:09:44 » |
Citaat
|
sp2 gedownloaded, geherinstalleerd, afgesloten, opgestart. resultaat : nul. werkt helaas niet.  supportdisk ingestoken, begint te draaien, maar stopt dan. idem wanneer muziekcd wordt ingestoken, begint te draaien, op het moment dat ie bvb mediaplayer moet openen, stopt ie. in bios staat ie wel vermeld. in everest niet. toch al bedankt voor input!  E.M.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
buddha
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: December 29, 2006, 15:13:50 » |
Citaat
|
Een biosupdate zal dan ook niet helpen want daar moet je cd/dvd voor werken, aaargh! En weet niet of je heel je supportdisk op een usb-stick krijgt en dan proberen te booten van usb.
Edit: Je cd/dvd al eens geopend en er in geblazen tegen stof...
Adios,
buddha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Marco
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: December 29, 2006, 15:56:22 » |
Citaat
|
Edit: Je cd/dvd al eens geopend en er in geblazen tegen stof... Adios, buddha
tot ik er rood van werd ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Marco
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: Januari 08, 2007, 18:05:24 » |
Citaat
|
Eerst Hijackthislog gedaan met daarna de nodige hulp van Thor, waarvoor dank!  Dan Aspi-driver (zoals Dekoedoemoe in andere topics meldt) geherinstalleerd. Probleem blijft : Cd insteken, begint te draaien, er gaat zelfs eventjes een zandlopertje lopen, en dan stopt alles. Cd/dvd-writer is nergens terug te vinden, behalve in bios. Diepe zucht. E.M.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cavecat
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: Januari 11, 2007, 20:48:43 » |
Citaat
|
Ik vrees er voor , inderdaad.
|
|
|
|
|
|
 Ubuntu 8.04 x64 met Ubuntu-Studio theme Windows Vista 32b Ultimate www.florisbakker.be Nu ook het Frietlied op YouTube ! Binnenkort het Duvellied en het Gordellied
|
|
|
|
El Marco
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: Januari 11, 2007, 20:57:02 » |
Citaat
|
Slechts drie jaar oud. Is wel snel hé. Zoals ik al aan buddha meldde, 't zal dan maar een externe worden ... Grtz E.M.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Marco
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: Februari 04, 2007, 20:19:50 » |
Citaat
|
En het werd dus een externe. Probleem opgelost. Sluiten maar, dit topic.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|