Onlinehelpdesk
September 06, 2010, 06:39:02 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Startpagina   Help Zoek Kalender Links Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Antwoord  |  Print  
Auteur Topic: Zwart scherm met een pinkerende streepje  (gelezen 243 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
L-Anderson
Newbie
*

Bekijk profiel
« Gepost op: Juni 14, 2010, 12:28:20 »
Antwoord met citaatCitaat

Hallo

Ik heb daarnet een software geïnstalleerd (Tune up) en onmiddellijk daarna ook een antivirus (AVG).
Na die installaties heb ik mijn pc opnieuw gestart.
Maar dan, kreeg ik een zwart scherm met een pinkerende streepje.

Ik heb geprobeerd om het in veilig modus op te starten, maar ik kreeg hetzelfde.
Ik heb ook geprobeerd om mijn CD in te steken en heb dan voor optie 2 gekozen om het te herstellen maar ik kon niet verder geraken omdat ik een paar codes en zo moest typen. (Geen code van mijn Windows maar opdracht codes)

Kan iemand mij helpen aub?
Alvast bedankt  Lachebek

Eddy X
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Juni 14, 2010, 17:28:50 »

Computer volledig uitschakelen, dus netstekker uittrekken.
Een tiental minuten wachten, terug aansluiten, opstarten, en dan geduldig wachten( kan tot 30 à 40 minuten duren), tot Windows opstart.
Het witte streepje, duid erop dat Windows toch tracht op te starten  van zijn zelfgemaakte "last working configuration", maar dit kan zoals gezegd, wel enige tijd duren.

Er zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart.
L-Anderson
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: Juni 14, 2010, 19:14:39 »

ik heb gedaan wat je zei, en hij is nu meer dan 2u bezig maar nog altijd niets Droevig

Dat lichtje dat aan en uit gaat wanneer een pc aan het werken is, die bleef na een tijdje gewoon aangebrand
en op het scherm nog altijd hetzelfde. Zwart scherm met een pinkerende streepje.
Eddy X
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: Juni 15, 2010, 20:22:13 »

Opstarten van de Windows cd en een repair uitvoeren, moet toch mogelijk zijn ?
Leesvoer: http://www.pchelper.nl/forum/index.php?showtopic=32782
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/helpandsupport/learnmore/tips/doug92.mspx
http://www.google.be/search?q=windows+xp+repair&rls=com.microsoft:nl-be:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7ADBF&redir_esc=&ei=Y-AXTMCDO4eZOIycjb4F

Er zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Antwoord  |  Print  

Ga naar:  

+ Snel beantwoorden
Met Snel beantwoorden kun je bulletin board code en smileys gebruiken zoals je dat zou doen in een normaal bericht, maar dan eenvoudiger.