Onlinehelpdesk
September 10, 2010, 12:28:02 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Startpagina   Help Zoek Kalender Links Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Antwoord  |  Print  
Auteur Topic: verwisselbare schijf  (gelezen 754 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
francis66
Newbie
*

Bekijk profiel
« Gepost op: Maart 01, 2010, 18:36:16 »
Antwoord met citaatCitaat

Ik heb een iphone en als ik die nu in me eigen pc doet krijg ik wel t geluid van herkenning maar geen verwisselbare schijf, terwijl die dat wel al die tyd gewoon deed...doe ik hem in de laptop dan krijg ik hem daar wel gewoon? En doe ik me fototoestel in mijn eigen computer dan geef die ook de verwisselbare schijf...waar kan dit nou aan liggen??? alvast bedankt..groetjes Francis
DeKoeDoeMoe
Hero Member

Turtle-jockey 1st class

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Maart 04, 2010, 19:36:47 »
Antwoord met citaatCitaat

kan aan veel liggen van usb legacy drivers tot je windows Lachebek
als je je iphone aansluit en dan even wacht tot de pc niets meer doet, ga dan naar start en weet niet welke windows je hebt.

XP -> run -> eventvwr
vista/7 -> searchbar -> eventvwr

daar kies je systeem en dan zie je al de fouten van je systeem (schrik niet deze lijst kan VEEL rode bollen bevatten zonder dat er iets echt mis is)
Kijk dus naar foutmeldingen die rond de tijd gebeuren dat je je iphone insteekt en post de error hier. Dan kan ik je verder helpen

Tetrinet2 is een levensstijl geen verslaving !!!
Pagina's: [1]   Omhoog
  Antwoord  |  Print  

Ga naar:  

+ Snel beantwoorden
Met Snel beantwoorden kun je bulletin board code en smileys gebruiken zoals je dat zou doen in een normaal bericht, maar dan eenvoudiger.