|
chippie
|
 |
« Gepost op: Maart 18, 2009, 20:33:39 » |
Citaat
|
hoi, wat ik hier niet allemaal binnenkrijg  IE8 werkt niet, maar firefox wel  . Heb eerst geprobeerd met IE7 ( herinstallatie) ,dan geupdate naar IE8 maar zonder resultaat. AL vanalles geprobeerd maar ben teneinde raad. Nog iemand suggesties? Geeft aan "De webpagina kan niet worden weergegeven" groetjes
|
|
|
|
|
|
Als je niks weet....kan je alleen bijleren.
|
|
|
|
Guy Verschuere
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Maart 19, 2009, 07:42:02 » |
Citaat
|
Staat er een proxy server ingesteld bij de internet opties?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chippie
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Maart 19, 2009, 18:26:37 » |
Citaat
|
Hey Guy, zou het niet weten, zijn hem komen halen voor het weekend en ik heb hem pas maandag terug. Ze gaan werken met FF. Ik heb gisterenavond nog ontdekt dat als ik alles importeer uit IE naar FF( bladwijzers ,cookies,..)deze laatste dezelfde foutmelding geeft. Ik heb FF verwijderd en terug geinstalleerd en FF werkte weer. Voer tot nadenken zou ik zeggen  . Maar ik heb tijd tot maandag, als ze tegen dan nog IE willen natuurlijk  . groetjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cavecat
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Maart 19, 2009, 18:40:53 » |
Citaat
|
IE8 is nog in beta he ... Ik zou voorlopig bij FF of IE7 blijven tot het final gegaan is.
|
|
|
|
|
|
 Ubuntu 8.04 x64 met Ubuntu-Studio theme Windows Vista 32b Ultimate www.florisbakker.be Nu ook het Frietlied op YouTube ! Binnenkort het Duvellied en het Gordellied
|
|
|
|
chippie
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Maart 19, 2009, 18:58:26 » |
Citaat
|
Ik weet het CC maar het was maar om te proberen, als het terug werkt kan ik hem mss verwijderen en IE7 terug installeren. Nog een vraagje, als je IE verwijderd is hij dan helemaal weg? Volgens mij blijft er nog het één en ander achter en is het daardoor dat een herinstallatie niet werkt. groetjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kweezie Wabbit
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Maart 23, 2009, 04:12:53 » |
Citaat
|
Best is om na heet verwijderen van een programma altijd CCleaner te laten lopen om de laatste restjes op te ruimen.
|
|
|
|
|
|
I live in my own little world. But it's OK, they know me there ! Join Icewolves today and be part of the legend tomorrow!!
|
|
|
|
chippie
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Maart 23, 2009, 18:23:31 » |
Citaat
|
Ik heb hem nog niet terug, blijkbaar vinden ze FF goed  .Maar ik had ccleaner laten lopen na verwijdering zonder resultaat. Maar er moet toch iets blijven staan want als je na het verwijderen van IE7 een oudere versie wilt installeren zegt hij dat er reeds een nieuwere versie op de pc staat  . groetjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mousty
Newbie
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Januari 27, 2010, 10:45:11 » |
Citaat
|
Heb een laptop met Windows Xp,ik heb internet verbinding,geraak op MSN,maar niet op Internet Explorer,ik ben in het bezit Van IE 7.Wie kan mij helpen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
larsie
Newbie
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Maart 31, 2010, 09:45:11 » |
Citaat
|
heb sinds kort IE 8 kan bepaalde sites niet meer bezoeken op IE (met Chrome lukt het wel) krijg foutmeldingen 0x07cf0068 0x081d0068 0x07490068 (WIN XP versie 2002 SP3 CPU 3.00GHZ 2048MB) heb Norton Pers Firewall Eigenlijk zou ik terug willen naar IE 7, heb geen idee of dat mogelijk is. Kan iemand helpen? vr gr 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eddy X
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Maart 31, 2010, 13:45:28 » |
Citaat
|
Als bepaalde sites niet laden of fouten geven, kan je de compatibiliteits-mode inschakelen. Teruggaan naar IE7, is mogelijk als je via software verwijderen IE8 verwijdert. Overigens; Mozilla Firefox is nog steeds sneller dan Microsoft IE.
|
|
|
|
|
|
Er zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart.
|
|
|
larsie
Newbie
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: April 01, 2010, 06:38:27 » |
Citaat
|
dat had ik gedaan, verder heb ik DEP (op alles toestaan) aangevinkt, heb ik ook vernomen/gelezen bij Microsoft. blijkt dat er binnen afzienbare tijd toch een browser-keuze moet gemaakt worden en dat bepaalde editie's niet meer ondersteund zullen worden? thks voor de reactie 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DeKoeDoeMoe
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: April 01, 2010, 15:02:33 » |
Citaat
|
uninstall uw antivirus en repareer dan uw ie8 (extra -> opties -> geavanceerd -> opnieuw instellen), naar ervaring weet ik dat mcaffee norton en avg niet overweg kunnen met de ie8 dom/activex handling en dan zegt ie gewoon mag niet of werkt niet meer.
|
|
|
|
|
|
Tetrinet2 is een levensstijl geen verslaving !!!
|
|
|
|